donderdag 29 juli 2010

Winter in Lima...

Voor het eerst was ik in Peru. In het wat winterse, grijze Lima. Daar had ik even niet bij stilgestaan, dus liep ik 2 dagen in een misplaatst wit zomers outfitje. Dat weerhield ons er niet van om op zoek te gaan naar wat warmte op een Inca marktje.
Natuurlijk was daar de poncho en de panfluit...
Ik kocht wat blije kindermutsjes en gebreide vingerpoppetjes. Yep, een topaankoop.
Daarna gingen we door naar de kust.
Ook fris, maar hier krijg je het toch wel warm van?!
Het restaurant had een geweldig uitzicht op het strand...
Maar geen mens die daar nog op lette, toen de desserts arriveerden....
En na de 3de Pisco de Oro (flink sterk drankje) had ik het definitief niet koud meer. Eén van de vingerpoppetjes keek ook nog even (te) diep in het glas... Hips...













Geen opmerkingen: