dinsdag 23 februari 2010

Galopperende paarden en kabelsoep in Delhi...

Maandagmorgen zat ik al vroeg in een taxi op weg naar Oud-Delhi.Altijd een belevenis op zich. Van alle kanten wordt je ingehaald door tuctuc's brommers en zelfs galopperende paarden.
Net uitgestapt stuitte ik meteen op een groepje gewillige fotomodellen.
Daarna was het een stukje lopen via een steeg naar de winkels....
Het shopfestijn kon weer beginnen!! Wel op eigen risico natuurlijk.....
De lekkere massage olie en zeepjes die ik hier kocht geuren (terwijl ik dit thuis zit te bloggen) door de hele woonkamer. Zodat het een beetje als India bij ons in Vlissingen voelt.
Inmiddels zijn we met verbouwen begonnen in onze nieuwe winkel in Westkapelle. Het is wel de bedoeling dat we de kabels daar iets minder prominent in zicht hebben, dan hier op deze foto. Wat een kabelsoep. Zie daar trouwens wel een KLM reclame!
Verder kan ik er kort over zijn. Het werd weer een mega shop-dag met dit als eindresultaat.












Geen opmerkingen: