donderdag 27 augustus 2009

Kaapstad - Geen wijn vandaag, wel een nieuwe vriend !! Dag 3

Kaapstad, woensdag 26 augustus 2009
De laatste dag.
Vandaag gingen we naar Hout bay. Een kleine badplaats met haven op niet al te ver rijden van Kaapstad.

Toen ik in één van mijn fotoalbums keek, zag ik dat ik hier al eerder was 16 jaar geleden met vriendin Sylvia. Pfff... we worden oud.
Deze x moest ik het zonder Syl doen. Maar zie hier wie ik ontmoette.....
Mijn nieuwe beste vriend Dikkie de Zeeleeuw.
En omdat je in Kaapstad alle kanten uit kan. Ging ik 's middags nog even naar de Waterfront. Dit is een enorm complex met winkels en havens aan de voet van de Tafelberg.
Over de Tafelberg lag een tafelkleedje vandaag.
Nog even meeswingen op de Afrikaanse ritmes. En dat was dan weer Kaapstad anno 2009.
www.youtube.com/watch?v=YHietmI32Dg






Geen opmerkingen: