donderdag 27 augustus 2009

Kaapstad - Wijn en Pinguins !! Dag 1

Maandag 24 augustus 2009
Gewoon op een doordeweekse werkdag ben ik in Kaapstad beland. Ik bevond me in de luxe positie dat ik werd uitgenodigd door de familie van mijn buurvrouw. Zij wonen sinds kort in Kaapstad.
Zo kon het gebeuren dat we al om een uurtje of 10 bij het grootste wijnhuis waren:
Groot Constantia.
Na een rondleiding mochten we zelf even proeven...
Terug naar school. Errug leerzaam.... hips.....
Na een stevige lunch haalden we hun dochters van school en gingen we naar Simonstown. Op zoek naar Pinguins.
Die hadden we zo gevonden.
www.youtube.com/watch?v=lBD9kNrLnHs
Als echte beach hunks kwamen ze langs ons heen flaneren.
We bleven tot de zon onderging. Het was ook een mooi klein strandje.
Er stond maar 1 piepklein huisje op. Dat was van deze dametjes. Wel even wat anders dan zo'n hollandse verzorgingsflat. Ik heb me vast ingeschreven voor later, samen met the one I love natuurlijk! www.youtube.com/watch?v=8fW4paX7cDk








Geen opmerkingen: