zondag 6 december 2009

Oooooh Denneboom.....

Een paar dagen geleden zagen we hem ineens staan...Althans, hier ligt hij al ingepakt klaar voor transport.... De kerstboom van 2009.
Na al voorzichtig een ietwat tuttig sfeerhoekje te hebben gecreëerd (dat mag best met kerst), was ik rijp voor het grote werk.
De boom werd in de serre in een grote pot gehesen en de dozen met kerstartikelen kwamen weer van zolder. Kat Tommy keek toe en ik weet zeker dat ik een bewonderende blik zag nadat ik een uur bezig was geweest met het ontwarren (@#..K..) en plaatsen van de lampjes. Het werd in 1x echt gezellig zo met de kerstboom bij de toonbank van het nieuwe winkeltje.
Het begon nog best redelijk stemmig met blauw/zilveren ballen.
Maar dat was voor deze blikken figuurtjes erbij kwamen. Die had ik een paar maanden geleden in Mexico gekocht.
En zeg nou zelf, is het geen pláááátje???!!!!
Kat Billy vind hem alvast helemaal okay. Trouw houdt hij de wacht (sssnurk).
Hier nog een detailfoto. Nu moet er alleen nog wat engelenhaar bij en natuurlijk echte chocolade kerstkransjes.... Misschien maken we die wel morgen op chocoladeles?





Posted by Picasa

Geen opmerkingen: