maandag 4 januari 2010

Goede voornemens.....

Toch nog maar wat goede voornemens gemaakt....Eén ervan was: weer wat vaker pianospelen.
Dus belde ik vandaag de pianostemmer en die kon zowaar direct komen. Het werd nog een hele klus, want het was alweer 2 jaar geleden.
Inmiddels kan ik er weer harmonieus op gaan pingelen. Maar ehm, dat blijft nog even een goed voornemen....
Het 2de goede voornemen is: Een succes maken van het nieuwe winkeltje! Daar ben ik dus al flink voor aan het hamsteren geslagen. Op de rommelmarkt kocht ik dit grote blik, leuk voor decoratie.
Ook heb ik al een mooie oude papierrolhouder en een leger trollen die de spulletjes in retro stijl gaan aanprijzen. (Wat een wansmaak hè, als dat maar goed komt).
Het 70-er jaren hoofd van Twiggy mag straks de zomerhoedjes showen.
Het klapstuk is toch wel de grote schoolkaart van Zeeland, die aan de muur komt te hangen. Wie weet waar Westkapelle ligt mag het zeggen!!!!








Geen opmerkingen: