dinsdag 26 januari 2010

Moduleproef Verfijnde Pralines...

Vorig jaar eindigden we met de moduleproef eenvoudige pralines. Na 17 lessen dit (2de) jaar, waren we vandaag aan de moduleproef verfijnde pralines toe.En hier zijn ze dan, mijn meesterwerk....pfff....bloed, zweet en tranen. Maar ik was best tevreden. Ondanks het feit dat ik eigenlijk helemaal niet zo handig ben, zag het er best aardig uit toch?
Dit was het strakke resultaat van een van m'n collega studenten.
In elk geval werd er in opperste concentratie gewerkt.
Mijn foto's werden er gewoon helemaal wazig van.
Het leuke was dat elke presentatie wat over de persoon zegt. De één is barok romantisch....
de ander lekker no nonsense, modern....
Op het einde van de les werden alle creaties beoordeeld. Er werd een doorsnede gemaakt van elk type bonbon en er werd geproefd. De uitslag is nog niet bekend gemaakt, maar krijg je thuis per post. Da's dan weer jammer....
Nouja, vooruit, nog 1 close-upje van m'n examenstuk. Het chocolade Zeeuws meisje staat boven de chocolade-schelpen, hoe Zeeuws en Zoet!!!
De hele toestand, verdween uiteindelijk in een grote tas. Zodat weer vele vrijwilligers in mijn omgeving mee kunnen oordelen, over of het wel of niet geslaagde bonbonnetjes zijn.
Van mijn allerliefste buurmeisje (een trouwe proefpersoon) kreeg ik deze kado.
Met als mooie afsluiter: Geniet nooit met mate.













Geen opmerkingen: