vrijdag 8 januari 2010

Nog steeds glad....

Bij ons in de straat zie je nog duidelijk een dikke laag ijs liggen.Dat is direct om de hoek niet zo duidelijk meer te zien. Met dít als resultaat, voor een toevallige passant. Op zich wel knap om zo op het paaltje te parkeren.
Echt zo'n dag dus om klusjes binnenshuis te doen. Zo vond ik mijn oude mobieltje weer en daar bleken nog wat foto's op te staan. Dus ineens dacht ik weer aan dat lekkere roomservice ontbijtje in een vergeten hotel.
Ook de inmiddels opgeheven band "Hardslag", waar Jan in speelde, was nog alive and kicking.
Had toen ook al oog voor chocolade. In Delhi vond ik deze Chocolate Hut. Weer eens wat anders dan de Pizza variant.
O ja, nu weet ik weer dat ik op m'n hotelkamer had zitten dromen van een eigen chocoladewinkeltje dat "Coco Pralini" moest gaan heten. Had zelfs het logo al gereed. Alleen moest de olifant dan nog een bonbon in z'n hand hebben. Dat briljante idee moest ik natuurlijk even op m'n mobiel vastleggen.
Een zelfportret (altijd vanuit een charmante hoek genomen...not...) op het strand, waar we de eerste zonnestralen van de lente opvingen.
Zwerfkat Billy, toen hij nog geen naam (maar nog wel enorme ballen) had. Kort voordat wij besloten hem te adopteren. Hier nog met een mank pootje.
Ach en dat dagje in Gent. Met al die leuke winkeltjes.....
en lekker volle etalages.
Deze moet ik maar uitvergroten denk ik. Wat mij betreft was dat hét hoogtepunt van Gent: de Taarten van bakkerij Bloch. De zaak bestond ook al 110 jaar, werd verteld. Dan snap je toch gewoon niet dat ze er na al die jaren ineens mee ophouden, nét nadat wij ze ontdekt hadden....

Geen opmerkingen: