zaterdag 6 maart 2010

Inspiratie opdoen in Toronto...

Goedemorgen!Dit was het royale uitzicht nadat ik m'n gordijnen opende in Toronto (Canada). In de verte zie je de CN tower.
Net om de hoek van het hotel kom je uit bij City Hall. Hier had je nog de kans een rondje op het ijs te draaien. Maar na deze heftige winter was die behoefte volledig verdwenen.
Dit is wat ik wil.... LENTE...
Ook de natuur had behoefte aan warmte. Hug me... Nou, vooruit dan maar, als niemand kijkt.
Tot 3 uur 's middags had ik de tijd om door Toronto te slenteren. De keuze viel op Queen street. Een Hippe buurt (so hip it hurts) vol met kunst, vintage kleding en gekke woonwinkeltjes.
Zelfs de telefoon had wat hippigs....
Het lijkt me wel duidelijk waarom deze winkel fashion crimes heet.
Voor een katoenen oma onderbroek ben je hier op het verkeerde adres....
Prachtige uitspraak, wat een wijsheid.... en die vind je zomaar op straat....
Verder fotografeerde ik nog véééle etalages. Inspiratie opdoen voor Westkapelle.
Om tot de conclusie te komen dat deze etalage me het meeste aanspreekt. Ik wil ook een hondje....
Zo liep ik weer terug naar m'n hotelkamer, gewoon richting de toren lopen. Kon niet missen.
Ciao Toronto!!!















Geen opmerkingen: