donderdag 18 maart 2010

Zeeuws & Zoet, nog even wachten op de opening....

Wat mij betreft zou Zeeuws & Zoet ; de winkel, vandaag al open mogen. Ik ben er wel (nouja, bijna) klaar voor. Helaas hebben we wat tegenslagen bij de verbouwing gehad en duurt het nog wel een weekje of zes voor we open kunnen schat ik zo.Vandaag was het 17 graden , echt lente.... Zodat je de positieve energie in de lucht voelt hangen.
Ook de winkelvitrine die nu zo lang bij ons in de serre staat is inmiddels "hoogzwanger". Bijna elk schaaltje is al benut.
Er staan kasten vol 2de hands/brocante spullen klaar. Daar wil ik ook een hoekje mee gaan vullen in Zeeuws & Zoet.
Deze oude weegschaal kocht ik vorige week op een rommelmarkt. Gaat vast goed staan bij de boterbabbelaars en (eventueel) andere streekproducten.
Heb ook al veel sieraden.....
en heel veel andere leuke frutsels.
Maar goed, de enige opening die voorlopig op het programma staat. Is de opening van de achterdeur, om kat Tommy binnen te laten.








Geen opmerkingen: