vrijdag 9 oktober 2009

Cultuurwerf Vlissingen - Chocoladefabriek...

Nadat we even een boodschap hadden gedaan, vonden we het een goed moment om nog even uit te waaien langs het water. Bij het begin van de zgn. Groene Boulevard. Deze ligt in het verlengde van de "gewone" blvrd. Dicht bij het centrum.
Aan de linkerkant zie je de haven. Die nog vol lag met boten.
Aan de rechterkant ligt de zee, met deze steiger. De perfecte plek voor menig trouwlustig paar, om de dag van je leven te laten vastleggen. Eigenlijk is het een grappig idee, dat je je op zo'n dag in een witte pompeuze jurk hijst. En daar ook nog dolgelukkig de hele dag mee rondloopt.
10 minuten later vond ik deze foto... Precies wat ik bedoel...
De foto lag achter deze deur, van een groot statig gebouw. Vrij entree, dat was voldoende om ons binnen te krijgen. Wat een leuke ontdekking! Nooit geweten dat hier "de Cultuurwerf" is....
Er was boven een ruimte met een foto-expositie. Maar het hoogtepunt was voor mij beneden...
De Chocoladefabriek!! Dat moet wel speciaal voor mij zijn gedaan. Er staat een gedicht op de wand geschreven met.... chocolade.
De bordjes hingen al klaar.
Ook de grondstoffen waren al aanwezig. Mét bijbehorende chocoladegeur. Hier zou ik wel m'n chocoladewerkplaats willen beginnen. Hoef ik niets meer aan te doen.
Als choco-liefhebber word je dan wel vrolijk. Feel the luvvv......















Geen opmerkingen: